Product Media in het nieuws
Voedselcontactartikelen gemaakt van bamboevezels en melamine mogen niet meer op de markt worden gebracht.
Al geruime tijd zien we de markt voor serviesgoed en ander keukengerei met zogenaamde ‘ecologische’ bamboevezels. Naast het gevaar dat gepaard gaat met de migratie van stoffen naar voedsel en het feit dat bamboe niet is toegestaan als additief bij de vervaardiging van plastic materialen, zijn voorwerpen van bamboevezel die verondersteld worden natuurlijk, organisch te […]
SAMEN
Of het nu in Parijs (FR) is, in Houten (NL) of in Brussel, tijdens de BAPP Networking Day, de wereld van de Productmedia en de Relatiegeschenken beseft ten volle hoe belangrijk het is om samen te komen, na te denken over de toekomst en pionierswerk te blijven verrichten als het gaat om de nieuwste trends […]
VERANDERINGEN BIJ BAPP
Tijdens de RvB van 14 juli keurde de BAPP de benoeming van drie nieuwe bestuurders goed. Bert Anthonissen (Sky-O), Julien Grandjean (Wazabi) en Olivier Claeys (Screen Belgium) zetten zich voor 3 jaar in om hun knowhow, ervaring en dynamiek te delen om tot een ambitieus programma te komen. NIEUWE VOORZITTER Na 3 jaar toewijding […]
Een gebaar van solidariteit
BAPP : EEN GEBAAR VAN SOLIDARITEIT Het tekort aan maskers staat op de voorpagina van alle media. De BAPP besloot daarom een gebaar van solidariteit te tonen door chirurgische maskers te schenken aan verenigingen die door de officiële distributie-niches “vergeten” zijn. 6000 maskers werden besteld om ze te schenken aan 3 verenigingen: één in […]
Beschermende maskers
BESCHERMENDE MASKERS De afgelopen dagen werden we overspoeld met aanbiedingen voor beschermende maskers, van verschillende soorten en tegen zeer verschillende prijzen. Deze maskers zijn natuurlijk onderworpen aan regelgeving, klik hier voor betrouwbare informatie in Nederlands en Engels We raden u aan zeer voorzichtig te zijn bij de aankoop van chirurgische maskers en type FFP2. – Er […]
Onderzoek wijst uit: iedereen wil promotionele items
In een wereld waarin consumenten reclame wegzappen (tv) of wegklikken (online) springen product media eruit als een vorm van reclame die zowat iedereen wel wil: 80% van de consumenten wenst graag promotionele artikelen te ontvangen. Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse PPAI (Promotional Products Association International) bij 3.000 consumenten in de VS en Canada. […]