DE BAPP
De Belgian Association of Promotional Products is opgericht in 2000 met als doel het verdedigen en behartigen van de professionele belangen van de sector van de relatiegeschenken en promotie-artikelen (product media) in het algemeen en van de leden.
De BAPP promoot de sector, zowel op nationaal als op internationaal niveau en informeert het bedrijfsleven over de mogelijkheden die product media bieden als op zichzelf staand medium en als onderdeel van de marketing-mix. Zo werkt BAPP samen op Europees niveau met EPMO, een organisatie met doelstelling, de belangen van de product media sector in Europa te verdedigen onder meer door lobbying bij de Europese Commissie.
BAPP als Quality Label voor de leden
Toegelaten BAPP leden zijn uitsluitend professionals van de sector met een stevige ervaring en van goede reputatie. De BAPP leden zijn lid van de legale instanties (Bebat, Recupel, Auvibel, Fost Plus, Valipac) en ijveren voor een kwalitatieve inzet van product media. Adverteerders zijn zo zeker van een goed advies, een goede service, het juist opvolgen van (internationale) normeringen en het nakomen van wettelijke verplichtingen. Het BAPP-lidmaatschap is met andere woorden een kwaliteitsgarantie naar de adverteerders toe.